sorry

Tja! Har inte uppdaterat på skit länge nu! Men jag har jätte mycket i skolan och med dansen, det är dansföreställning nästa helg och jag är tvungen att träna till det. Men jag vill verkligen börja blogga mera. Aja, men idag var jag i skolan, hade matte prov. Gick väll sådär, vi får se vad jag får för betyg på det... Efter skolan så gick jag och tjejerna och fikade på espresso house, tog en vanilj latte, och mudkake :) shit var gott asså! Sen kom mamsen till stan, och jag, mamma och Sara gick till Vivaldi och åt mat. Tog självklart en sallad! Gick in på harmoniq och köpte en ny fondation, min fit me har nämligen tagit slut, köpte maxfactors nya. 3 in 1 fondation, det är primer,concealer och fondation i det. Taggad att börja använda den. Den kostade 165 kr. Köpte även en skugga från MIYO nr 39. en lila skugga som Linda Hallberg hade köpt, den är väldigt pigmenterad! SKuggan kostade 39kr Både Sara och jag köpte likadana skor från skopunkten. Ett par svarta klackar, med trä klack och silvriga nitar på ena sidan! damn vad snygga! Dom kostade 499kr Imorgon är det tjej kväll hon Julia <3 ska bli skit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback