tjejkväll

Tjabba! Är hos Julia nu, jag, Olivia, Sara, Alva, Julia och Ebba. Vi har ätit tacos/tacopankakor, pratat, vet inte vad. Asså vi har gjort massor av skoj. Vi var ute nyss, och nu sitter vi uppe på Julias rum, det är ett loft :) skit naisigt! Köpte Ben&Jerry till mig, men alla åt av min :( hahah <3 Imorgon har jag ingen dans, känns soft, men det kommer vara så konstigt att inte dansa på mina dansdagar. Måndag är studiedag, ska vara med Sara, vi ska kanske lägga upp en cover på youtube :) Vi ska träna på våran dans, Sara och jag ska vara läraren till båda 7:orna och 6:an, så vi ska träna på den dansen. Sen ska vi väll bara vara. Men nu ska jag försöka vara lite social. Vi ska dygna, vet inte om det kommer att gå, har nämligen skit ont i huvudet. Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0