Förlåt

Hej..
Har inte kunnat blogga eller göra videos för att den 10 så gick min älskade mormor bort. Och jag har inte haft ork att göra något, det ända jag har gjort är väll gråtit och ätit, mamma och jag är helt förstörda. I tisdags åkte jag till skolan fast jag kunde inte koncentrera mig alls i skolan så jag fick åka hem, grät hela tiden igår. Men hade lite ork att städa lite, möblerade om och så, fixade sminkbordet och sånt stuff, begravningen kommer att vara den 22 sep, så vi ska åka till Finland. Det kommer vara den jobbigaste dagen i mitt liv, mamma och jag är mest ledsen över att vi hann inte se henne nu i somras..hon fyllde ju 80 på samma dag som jag! Hon var så pigg för att vara 80. Vi har ramat in en jätte fil bild på henne och den står vid köksbordet.
Saknar henne så himla mycket! Vill bara att det ska vara en dröm! Men mamma säger att hon har det jätte bra med morfar där uppe! Mamma hade varit ute förr förra natten och kollat på himlen, hon såg 2 stjärnor och hon sa att det var nog mormor och morfar som sa att hon hade det bra med morfar där uppe! Vill bara att hon ska komma tbx!
Nu vet ni lite! Ska gå till skolan imorgon , det är bara till 13.20 så jag fixar nog det!
Puss-kram /Roosa
Rakastan sinua mummo! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0