♥22 december 2013♥

Snart är det seriöst julafton! Kan knappt fatta det! Har nästan ingen julkänsla eftersom denna jul blir inte en 
vit jul, det är nog grönare gräs än vad det brukar äns vara. Känns lite deppigt tycker jag.
Imorgon så drar jag och min familj till täby centrum för sista julklapparna. Jag har tänkt att köpa några julklappar till dom i min familj+en till våran julklappsbytning med tjejerna, sen ska jag köpa några till mig också! hihi
Tänkte filma lite imorgon med min mobil, sen lägger jag upp det kanske på kvällen eller på julafton typ vid lunch. Imorgon ska jag fixa mammas naglar finfina! 
Nu ska jag kolla på grinchen och sen sova! 
 
xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0