Julaftons outfit

Jag va och provade lite kläder idag. Jag har lite beslutsångest! Den röda klänningen är så himla fin! Den sitter perfekt och mysig tycker jag, den kostar 199:- från H&M, med klänningen ska jag ha ett par vita eller svarta strumbyxor. 
Andra outfiten med en röd skjorta och en svart kjol, dom är också från H&M, Skjortan kostar 149:- och kjolen kostar också 149:- Den är verkligen en mys outfit, det är så mjukt!
Tredje bilden är en glittrig kjol från Ginatricot som kostar mellan 150-250 kommer inte riktigt ihåg. Den är super fin! Lite obekväm på julafton kanske. Jag tänkte mer den på nyår. Vi får se hur det blir. Men vad tycker ni? 
 
-R
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0