KLOCKOR

Är sjuk så tänkte att jag skulle kunna göra ett inlägg :) Vi va inne på klockmaster med tjejerna igår och kollade på klockor, hittade en as fin från Guess. Jag fastade direkt för den, dock kostar den lite mycket..
Jag gick in på klockmasters sidor och kollade efter klockor, Michael Kors har några snygga klockor, men jag tycker Guess har dom finaste, jag hittade 4 klockor som jag älskar! 
 
Här är dom klockorna som jag verkligen älskar, dock lite småbilder med man ser dom ju :)
Leopard klockorna är samma modell men bara en i guld och en i silver. 
Little party girl är så himla söt, tjejig liksom. Men det som jag tycker är ett minus är att det finns inga klockslag eller vad man ska säga. Asså inga nummer i klockan, så jag kommer säkert inte äns kunna kolla hur mycket klockan är med den! Det var den guldiga leoparden som jag såg igår och den är mycket finare i verkligheten. Men jag vet inte om den kommer va lite svår att matcha med, 
den första klockan är Rose Guld oh den är verkligen hur snygg som helst!
 Kommer nog önska mig nån av klockorna i julklapp, men jag vet att jag inte kommer få en, så jag kan spara till en :) 
 
-Roosa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0