Sjuk

Är hemma från skolan idag, jag fick en allergisk reaktion igår mot ägg. Får hur ont som helst i magen och kan inte sträcka på mig. Det är lite bättre efter jag har fått sovit ett tag. 
Har kollat några avsnitt greys idag. Håller nu på att kolla efter konifrmations klänning. Jag håller på att konfimerar mig nu, jag har konfirmations gudtjänsten i april. Jag har redan mina klackar, ska ha samma vita skor som jag hade på skolavslutningen och på mammas vigning.
Dom vita skorna som jag har på mig på bilden är dom jag kommer att ha.
Men har ingen ide vilken klänning jag vill ha! jag älskar peplum klännignar. 
Här är tre av mina favoriter just nu! Har lite ångest vilken jag ska välja, alla 3 är från Nelly.
 
-R
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Usch det lät inget vidare.. Ha en fortsatt fin Fredags kväll! :)

Svar: Tack! :)
galenismink.blogg.se

2013-11-22 @ 14:55:34
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0