~2013-10-04~

Var sjuk igår, och därför ingen uppdatering.
 

Hola! Sitter i skolan ofc, haha skönt med fredag. Hade matteprov idag, gick ju sämst. Hade inte tränat eller nåt så ja, jag kommer inte klara det iallafall. Det är jag säker på, men men..
Har lång lunch, så åt ganska snabbt och sen gick jag och Sara tillbaka till skolan. Ska hem direkt efter skolan, sen är det friträning på dansskolan, eftersom det är tävling imorgon, så ska vi gå dit och träna disoc par, street par och gruppen. Tävlingen är i Uppsala, så det tar typ en timma att åka dit. 
Vi får se om jag skriver nåt mer idag, har 1 lektion kvar idag, slöjd.. våran lärare är ju sjuk, så vet inte hur vi gör.
 
puss-R
detta är en gammal bil på mig och Sara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0