Hola amigos!

Veckan har varit jobbig, och därför har jag inte uppdaterat något. Tänkte bara skriva lite nu.
Var på tävling igår, tävlade i min formation och vi kom 1:a ! :)
Har varit på konfirmation hela helgen också! Super kul.
Träningar kör på som vanligt, Saga och jag har börjat köra Just Dance och det är så jävla kul, det känns så bra efteråt! Ska hem till henne flera gånger i veckan för att vi ska börja träna lite och så!
-Ready for beach 2014-

Höstlovet om 2 veckor, känns himla nice! Ska spendera lite kvalitetstid med eftersaknade Laura! Har inte sätts på flera månader och jag tycker det är väldigt synd! Miss her so much.
Har typ 3 tävlingar kvar iår, Ska försöka komma upp i guld i Street paren, och upp i silver i disco paren.
Orkar inte skriva sådär jätte mycket, ska gå och ta ett avslappnade bad nu med ljus och kanske något smått gott att äta/dricka!
Hoppas veckan går snabbt och är en lugn vecka!
Puss
-R

Bild ifrån skola avslutningen 
 
Älskade Laura
 
Insperations bild
 

Kommentarer
Postat av: Lauriii

Saknar dig hjärtat! Love u! ❤️❤️

2013-10-16 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0