Konfirmation

Nu så är jag konfirmerad! Dagen kunde inte gått bättre. Helt underbara männsiskor som jag har kommti närmare med under min konfirmations tid! Kunde inte vara mer lyckligare just nu. Släkten på min mammas sida kom redan i torsdags, så 2/3 mostrar och 4/6 kusiner. Så roligt att se dom, eftersom det är inte alls ofta jag får se dom. På konfirmations dagen så vaknade lite innan farmor, farfar och mina gudföreldrar kom hem till oss. Jag har inte sett dom på ett helt år, så mycket känslor uppstog när jag såg dem. Familjen/Släkten betydeder så otroligt mycket för mig ♡
Vi pratade en lång stund innan jag bärjade fixa mig, sedan var det dags att åka iväg till kyrkan. Såg på när kyrkan blev full med folk. Dansen som vi 7 tjejer hade gjort gick så bra! Vi alla va så nervösa inför dansen, men det gick super bra! Mycket kort och film togs under hela gudtjänsten. Utanför kyrkan så hade vi ett riktigt kramkalas med släkten. 
Sen hemma så hade vi en mottagning som vi åt god mat och fika, pratade med mina nära och kära mycket. Fick massor med blommor och presenter! Fick min mormors gamla guldhalsband med en turkos diamant, då ville jag bara att hon skulle komma tillbaka!  Tack för allt! Så nöjd med allt jag har fått! 
Vi höll på ända tills 20 tiden, sen åkte mina farföräldrar och gudföreldrar till sitt hotell, och när jag kramade dom och sa hejdå så kände jag hur bara tårarna ville ut. Dom har stått mig så nära hela mitt liv, kan inte ens beskriva känslorna som jag har för dom människorna! 

Tack till alla som gjorde denna dag till en av dom bästa dagarna i mitt liv ♡
 
kärlek♡
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0