Review på Baby Lips från Maybelline New York

Fick hem två styckna baby lips nån vecka sen, har testat dom och tänkte då skriva om produkterna! Jag fick testa ``Pink Punch´´och ``Hydrate´´
Jag hade redan innan haft pink punch, men hade nästan andvädt upp den, så det va otroligt roligt att jag fick en ny!
Pink punch är min favorit läpp-produkt denna månad! Kommer nog alltid att vara en favorit! 
Baby lips återfuktar väldigt mycket, jag älskar dofterna på produkterna och helt underbara att ha till vardag eller fest!
Både hydrate och pink punch är helt amazing! Färgen håller otroligt bra också. Super bra pigment!
 
Hydrate är ett transparent läppbalsam med en lite blommig doft, väldigt fräsch. Återfuktar jätte bra som jag nämde tidigere! Ger ett glansigt finish.
 
Pink punch är ett rosa läppbalsam som har en doft av godis och sommar, Färgen håller väldigt bra för att vara ett vanligt läppbalsam. Det som jag älskar med pink puch är att man får själv välja hur mycket färg man vill ha, man gör att tunt lager för ett ljusrosa färg och ett lite tjockare lager för en underbar rosa färg. 
 
 
Pink punch
Hydrate
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0