Prao fixat

Kom hem från tandläkaren ett tag sen, va hon tandläkaren så gick 1 timma innan vi slutade. Sara ska komma över, hon skulle köpa med subway hit. Jag är så hungrig så jag dör. Åt inget i skolan idag, det såg verkligen inte gott ut.
Saga och jag va på Taco bar och frågade om prao plats, och de lät bra. Vi ska dra dit imorgon och prata med returangchefen. Känns bra att man fick en prao plats, har ju varit på många ställen och frågar som tex. 
 
Kicks- Man måste vara 18 för att få praoa där.
The body shop- Skulle varit där igentligen men dom hade visst en som praoade den veckan fast dom hade skrivit upp mig.
Make up store- Fullt
H&M- 18 års gräns att praoa
Harmoniq- Bara gymnasie elever bara.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0