Tiden som gått

Har varit väldig frånvarande från bloggen ett bra tag nu. Känner att jag inte har någon blogginspo alls, jag vill blogga men ändå inte.
Tänkte att jag skulle lägga ut några bilder från den tiden som jag varit borta. 
Jag har pratat mycket med bästavän på face-time, screenshotar varje gång nånting kul händer. Känns som vi ses på riktigt eftersom vi pratar hela tiden, och det kan vara mellan 15min-2h, helt sjukt kul.
 

Har möblerat om i min garderob. Nu är det ännu lättare att hitta en outfit för dagen.
 
 
 
Ätit/fikat för mycket ute på stan.. Hälften av mina pengar går till espresso och för många matresturanger, det som är dåligt att ha en skola för nära stan är detta med fika/mat.
 
Beställt nya jackan, jeans och några tröjot, riktig nöjd.
 
Umgåtts med mina tjejor.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0