Party people in the house

Tagga en vecka kvar till sommarlov! Imorgon tar bästa vän studenten, så ska se henne springa ut och sen efter till henne för fortsättning. Hoppas att det blir en lyckad dag för henne! Min tur om 4 år, kämpa. Var och handlade det sista för imorgon i tisdags, bokade även tid till naglar på måndag. Ska bli såååå skönt med nya naglar! 
Beställde skor från Nelly och fick hem dem i onsdags men dem var för stora så skickade tillbaka dom, och byta mot en mindre storlek. Men dom har inte kommit än och skulle ha haft dom imorgon. Hoppas bara att dem kommer till skolavslutnignen. 
På fredagen nästa vecka kommer jag och sara vara vid friends arena för att se ONE DIRECTION! ( fangirling ) 
Guuuuud vad jag har längtat efter det! Tror att det kommer bli en underbar kväll!
Skorna
Bästa vän och jag på min konfirmation <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0